söndag 29 november 2009

Lördag

Hade mysmorron hela familjen i sängen å på så vis fick vi trötta föräldrar ligga kvar bra mycke längre än va vi brukar.
När vi väl klev upp va vi påklädd och klar och satt i bilen 15 minuter senare.
Frukost fick vi hos mormor och morfar. Nybakta muffins och pepparkakor.
Å vilken bra start!

När julgrannen va huggen och instoppad i bilen åkte vi hem för att få i oss lite lunch.
Sen ut igen för att få granen på plats.
Nu står den fint på gården.

Syster och A kom på midda, premiär för mig att laga fläskfilé blev riktigt gott även om ja mest åt såsen.
Mätta å belåtna blev de mest surr resen av kvällen.
Mamma, H och T kom också på besök.
Fick sig lite efterrätt och sen fortsatte surret.

2 i sällskapet tyckte puben lockade vid 23.30 jag fick ett löfte men redan innan nyckeln satt i låser visste jag att ännu en gång är löften inte till för att hållas.
Å även fast jag vet hur de blir så blir jag lika besviken.
Borde jag inte lärt mig vid de här laget..?

Inga kommentarer: