torsdag 5 november 2009


DAGENS VILL HA: Bättre förutsättningar för att lyckas med det jag vill
DAGENS KLÄDSEL: Halva dan jobbarkläder, resten av halvan svarta byxor, vit tröja med något tryck och en lång stickad kofta.
DAGENS SMINK: Ordentligt målad
DAGENS FRISYR: Otvättat och uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Bankbesöket
DAGENS LÅT: Nada musik idag
DAGENS PLANER: Bums i säng och dra täcket över huvudet
DAGENS SAKNAD: Minnena
DAGENS DUMMASTE: Detta ständiga tjafs mellan sonen min och systern min
DAGENS SJUKA: Försenade personer är inte riktigt min favorit
DAGENS DROG: Älsklingstrollen
DAGENS ROLIGASTE: Middagen och kalaset hos födelsedagsbarnet
DAGENS FAVORIT: Duschen, varmt, varmt vatten! Äntligen är jag upptinad
DAGENS KÖP: Jag har gjort mitt dyraste köp ever! Ett hus, och 4 bananer
DAGENS GODIS: En mockaruta och en havrekaka hos syster
DAGENS HUMÖR: Hoppfull men realistisk
DAGENS ORD: Älskling
DAGENS KOMMENTAR: Skriv under här...

1 kommentar:

Johanna sa...

Kul med ett eget hus! =D Grattis!

Ang den där lördan så blir det jättebra! har inte planerat än vad vi ska äta men om ni är extra sugen på nåt så säg bara till. =)

Ha en bra helg!
kramkram!