lördag 3 oktober 2009

Nu jäklar är hösten här på riktigt!
När jag gick upp för att göra välling strax innan 7 imorse stor det -4 grader på termometern.
När vi sen nästan 3 timmar senare tog oss ut för en liten promenad och lek i parken så var det just över noll.
Gräset var fortfarande fruset och isen låg kvar i de få vattenpölar som finns.
Jag älskar hösten, men jag borde verkligen lära mig att klä på mig lika mycke som jag klär barnen inför en fm ute!

Nu lördagsmys me sonen framför tvn.
Han har valt Bee movie och en tablettask, själv ska jag dricka te och äta lite choklad. Kanske hinner jag med ett par sidor i den bra boken jag läser.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Varför buntar man på barnen massa kläder men en själv bara en jacka? Ingen mössa, inga vantar.

Jag är likadan, oftast längtar jag in redan efter 5 min för man håller på frysa ihjäl. haha

Kramkram!

Johanna sa...

oj, 800... då äre nästan så man gruva sig för å ens börja. hihi