fredag 23 oktober 2009

Dagens

DAGENS VILL HA: Inte de ja fick idag iaf...
DAGENS KLÄDSEL: Största delen av dagen, svarta byxor, blå skjorta, svart kavaj, svarta klackeskor och en rosa scarf. Bytte dock om till mjukisbrallor och en t-shirt när jag kom hem
DAGENS SMINK: Brun ögonskugga, kajal & mascara
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS HÄNDELSE: Flygplansleken med barnen
DAGENS LÅT: En liten stund av Rock Klassiker
DAGENS PLANER: Se vem som åker ut ur idol sen gå och sova
DAGENS SAKNAD: Det vanliga ännu, ännu mer!
DAGENS DUMMASTE: Jag glömde göra en rätt viktig grej på jobbet innan jag åkte
DAGENS SJUKA: Hur kan de vara så annorlunda bara för att inte "hörnet" är på plats?
DAGENS DROG: Älsklingstrollen!
DAGENS ROLIGASTE: Jag har iaf haft kvällen och får fm imorrn ledig med barnen
DAGENS FAVORIT: Att jag fick jobba med K
DAGENS KÖP: Bananer, clementiner, 2 l mjölk, sallad, aftonbladet och bilagan med alla nya goda recept på kladdkakor
DAGENS GODIS: För många bitar 70% choklad
DAGENS HUMÖR: Besviken, men ändå glad
DAGENS ORD: MIN mamma , MIN mamma...

Inga kommentarer: