torsdag 17 september 2009

- en dag och en vecka...

Jag verkar ha tappat bort en dag och en vecka.
Har helg redan idag och nästa vecka existerar inte för mig.
Har missat nästa vecka flera gånger när jag ska boka och annat på jobbet idag.

Fick gå en stund tidigare idag då jag hade lite back up för en gång skulle.
Hann en vända på stan så jag fick fixa Ms present.

Middan är avklarad och här bredvid mig sitter två nakenfisar och tittar på skoterfilm.
Mannen stänger ikväll men jag hoppas han kommer hem snabbt så jag hinner i tid till träningen.
Simhallen har bytt tid på de flesta pass, å även om de är ganska skönt att va hemma en timme tidigare så blir de riktigt stressigt när jag ska dit och M jobbar sent.
Tur mamma kan fara dit tidigare och plocka fram åt mig me.

Förresten så har A blivit så himla duktig på att gå på pottan. Säger till oftare och oftare.
Lillskruttan!

Vissa dagar gör allt så jäkla ont, nu är det bara ett par dagar kvar tills vårt liv hade kunnat se annorlunda ut!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad duktig A är som redan går på pottan! Duktiga tjejen! :-D

Anna sa...

Säger samma sak som Sandra. vad A är duktig :) E skulle aldrig ens komma på tanken att säga till.. haha