måndag 21 september 2009

De är måndag igen...


Ja så var de måndag igen, känns som om veckorna bara flyger fram.
Men när man vill att tiden ska gå riktigt fort så känns allt som en evighet.

Upptäckte mitt på dan att mitt körkort va borta, vet att jag hade de för 1½ vecka sen då jag handlade åt jobbet.
Så de har jag gått och funderat på större delen av dagen. Som tur är så hittade jag de på golvet i garderoben. Måste ha ramlat ur plånboken...

Ikväll ska jag E & E gå och se "Flickan som lekte med elden"
Får se hur den är, har hört att den fått sämre kritik än "Män som hatar kvinnor" ändå tyckte jag att andra boken va bättre än den första!
Jaja, får se hur den är ikväll.

Ska nog lämna datorn en stund och se efter mina sjövilda barn!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej!

Hoppas bion va bra, ska se den nästa vecka! Längtar redan! =)

Är inne på ikeas hemsida och kikar på art.nr, mailar dig senare. =)

Hare bäst!
kramkram!

Unknown sa...

Ååå, den bion vill jag också se. Måste ordna barnvakt någon kväll så vi kan gå och se den också! :-)