tisdag 18 augusti 2009

Ja är för trött

Ikväll eller ja hela dagen har jag känns mig trött och hängig!
Kan kanske bero på att jag körde slut på energin redan vid cykelturen in till stan tidigt imorse.
Sen har kroppen inte riktigt vela återhämta sig.

Jag har roat med med kartoner å annat i källaren hela kvällen, barnen är lagda och M åkte iväg för att pumpa en boll för typ en timme sen. Skulle tro att han hamnade hos mamma min!
Skulle behöva ta tag i 3 kartonger till som står mitt på vardagsrumms golvet men ja vet inte...
Kanske ska fika istället!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det var rättare sagt en bekants lillasyster :-) Jag har sparat kortet på datorn så du ska få se det (eller om du skickar mig din mail adress så sänder jag över den)
Tack för erbjudandet om flytthjälp! Jag ska kolla lite närmre flytten hur det ser ut för oss :-) Super snällt verkligen!