söndag 16 augusti 2009

Det försvunna inlägget...

När gick du upp idag? Barnen vaknde vid 8 tiden, men vi låg kvar och tittade på barnprogramm till strax innan 9
Diamanter eller pärlor? Diamanter
Senaste filmen du såg på bio? "The proposal"
Favorit-TV- program? Skulle vilja säga Cityakuten, men det går ju inte längre. Får se vad höstens tv-tablå har att erbjuda
Vad åt du till frukost? Två hårdbrödmackor med ost, sallad och gurka. Är även inne på min andra tekopp.
Vad är ditt andranamn? Maria
Din favoritmat? Äter väldigt mycke kyckling, gärna med ugnsbakade grönsaker och vitlök
Vilken mat gillar du inte? De mesta med kött, blod och annan inälvsmat
Favoritchips? Icas egna räfflade lättsaltade eller skruvar
Vilken är din favorit-CD för tillfället? Jag är inte så förtjust i cds överhuvudtaget, radion duger fint
Vilken bil kör du? Volvo v 70
Favoritmacka? Äggmacka, eller rostade frallor med ost och gurka men då måste jag få dricka oboy också
Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Avundsjuka, snålhet och "sköt ditt så sköter jag mitt"
Vilka är dina favoritkläder? Bekvämt
Om du fick åka vart du ville på semester? Australien
Favoritklädmärke? Nått svenskt märke skulle jag tro
Var vill du dra dig tillbaka? Fjällen
Favorittid på dagen? Kvällen
Var är du född? Umeå
Vilken är din favoritsport att se på? Gymnastik
Coca Cola eller Pepsi? Om jag verkligen måste välja... Coca cola
Fotboll eller ishockey? Ishockey
Är du en morronmänniska eller nattuggla? Nattuggla
Pedikyr eller manikyr? Vad är vad... De där me naglarna på händerna skulle va ok
Några spännande nyheter att berätta för oss? Nej, inte här!
Vad ville du bli när du var liten? Jag har haft allt från vetrinär till flygvärdinna på min "lista"
Bästa barndomsminnet? Jag kan inte välja bara ett...
Varit i Afrika? Nej, men det skulle vara trevligt
Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej
Varit med om en bilolycka? Under en körlektion blev jag påkörd av en kvinna som pillade med stereon samtidigt som hon körde ut från ett kvarter utan att ens titta på vägen
Favoritdag i veckan? Torsdag (en dag kvar sen är det helg)
Favoritrestaurang? Kina
Favoritblommor? Rosor
Favorit-snabbmatsrestaurang? Max eller Frasses
Äger du en cykel? Ja, och den kommer ju till användning.
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i? Kanske inte skulle vara nån bra idé
Läggdags? För sent, oftast inte före midnatt.
Senaste personen du delade en middag med? Familjen och vännerna
Vad lyssnar du till just nu? M sörplande på te, och American choppers
Favorit färg? Svart
Hur många tatueringar har du? Jag har en, men har den andra klar måste bara beställa tid och bestämma mig helt vars den ska sitta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som du kanske förstod så är du en av de som ger mig energi o att kalla bla. dig som icke perfekt var inget illa menat, för i mitt inlägg var det perfekta ngt dåligt!