tisdag 25 augusti 2009

Bockar av på listan

Jag har gjort massor med nytta idag.
Så nu kan jag bocka av på min lista:
  • Hängt upp lite tavlor som legat i en kartong sen vi flyttade in.
  • Sorterar båda barnens kläder och packat upp lite större storlekar.
  • Fixat As garderob så hon får plats med alla nyuppackade kläder.
  • Packat upp, rensat, sorterat och kastat i åtskilliga kartonger (som stått sen vi flyttade in)
  • Pysslat med lite kort (men är långt ifrån färdig, 800 kort tar sin tid kan man säga!)
  • Kastat trasiga leksaker.
  • Gått igenom 2 kartonger med gamla tidningar, sparat korsorden och kastat resten.
  • Tvättat och hängt 2 maskiner. Har dock 2 maskiner ovikt + de jag hängt idag *suck*
  • Märkt massor med böcker och ställt in dom i bokhyllan.

Har säkert gjort lite mer smågrejer men som inte fanns med på min "to-do-list"
Nu ska jag bara snabb dammsuga, har ju lånat mammas så man får passa på!
Sen ska jag cykla iväg och hämta barnen.

Kvällens to-do blir, ica, middag, rensa bort lite döda blommor i trädgården, fixa iordning barnen inför sängen, vänta på M och sen sticka iväg på träningen som äntligen dragit igång!

1 kommentar:

Johanna sa...

oj, vad duktig du ha varit! =)