tisdag 28 juli 2009

Ommöbleringar och städning

I helgen fick jag upp mina hyllor i 2 garderober som jag väntat på sen vi flyttade in.
Så ikväll tog jag mig i kragen och flyttade in allt pyssel, papper, pennor, målarfärg m.m
Snyggt och prydligt, städade skåpen som jag flyttade från och tömde en och annan kartong.
Kastade massor med skräp och säkert 10 kilo papper som legat och skräpat.
Tusan så skönt de känns!
Men de blir till att fortsätta nån annan kväll då de är många lådor kvar + en del omflyttningar till innan jag är nöjd. Måste bara ordna några smålådor att ställa in på hyllorna så de blir ordning!
Jag gillar verkligen ordning och reda, iaf när de gäller papper, å sånna saker.
Annars är jag inte speciellt pedant, de är ofta lite ostökigt. Men de gör ming mindre!

Har dessutom betalat alla räkningar, va en hel bunt men de finns stålar kvar på kontot ändå :-) Ska nog överleva denna månad också!

Inga kommentarer: