lördag 18 juli 2009

Dagen som varit

Imorse klev barnen som vanligt upp med tuppen. Men jag fick ligga kvar i sängen medans dom åt välling och tittade på barnprogram.
Efter en frukost på altanen och en sväng förbi misse så åkte jag och pappa på maxi och handlade så nu överlever vi ett par veckor till.

Vär hemma packade vi upp allt och dukade upp till brunch på altanen, soligt och varmt!
Vissa mer rastlösa än andra men vi hamnade iaf 4 st på elljusspåret.
Härligt med en lite joggingrunda, inte så långt men de va så varmt.
Korta spåret fick räcka!

Ikväll har vi varit på middag hos mormor och morfar, lika trevligt och gott som vanligt.
Olika pajer med sallad och gott bröd.
Nu har vi kommit hem och A sover redan. Snart ska S i säng.
Sen får vi se vad vi gör resten av kvällen.

Imorrn är Ms sista semester dag. Får se hur vi ska spendera den, men nåt skoj ska vi nog kunna hitta på!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Välkomna hem! Provtagningen gick bra - gjorde inte ont, men var säkert pga att Elias höll mig i handen :) Men jag får inga svar förrän jag ska till sjukhuset.

Unknown sa...

Förstår att det är trist att M:s semester är slut. Men lika glad är jag för det för då kan du och barnen umgås med oss :-)