söndag 22 februari 2009

Sovmorron

Igår va de min dag att ha sovmorron men då vaknade jag av A strax efter 9.
Idag va de min tur att gå upp men eftersom de blev sent för båda barnen igår när vi hade främmande så vaknade inte S förrän vid 8.30.

M hamnade hos en jobbarkompis igår kväll. Skulle bara gå iväg en liiiiten stund, kom tillbaka 3½ timme senare. Vet inte i vilket skick, men eftersom han inte pratade me mig så gissar jag på lite för mycke av de goda.

Idag va planen att ta oss till pulkbacken på fm, ta me lite mackor och varm choklad.
Men de blåser och snöar. Inte så kallt men ändå inte så trevligt väder. Dessutom verkar de ju som om M vill sova en bra stund till!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det där med en "liten" stund på 3½ timme låter välbekant.. har det hännt förr!? Haha....

Sandra sa...

Ja åsså sen vila en liiiten stund på soffan. De är nu 2½ timme å än är han inte uppe! *suck*

Anonym sa...

Jasså, så det blev ingen pulkbacke för M!?

Sandra sa...

Jodå vi tog oss till pulkbacken allihop en stund. Men sen somnade M i soffan 2½ timme!